piątek, 29 maja 2015

#1 Zmiany

Cześć, jestem Anka i mam 21 lat 23.05.2015 roku dowiedziałam się, że zostanę mamą. Blog który założyłam nie ma być nadzwyczajny w którym będę chciała opowiadać nie wiadomo co. Znajdą się tu moje przemyślenia, odczucia, sytuacje jakie będę miała okazję przeżyć, zarówno te miłe jak i mniej miłe które spotkam na swojej drodze. Przy okazji będę miała pamiątkę z 'ciążowych przemyśleń'. Na temat założenia bloga myślałam już dobry rok temu i w sumie miałam już napisaną cześć notki jednak nigdy nie została opublikowana. Teraz pomyślałam, że jest to świetna okazja aby podzielić się z kimś moim nowym etapem z życia. Może dowiem się czegoś nowego na temat na temat ciąży, porodu i połogu chociaż myślę, że mam już sporą wiedzę na ten temat z racji wydziału na którym studiuje. Obecnie jestem studentką położnictwa Uniwersytetu Medycznego i chociaż o ciąży uczyłam się sporo to teraz będę mogła zweryfikować czy rzeczywiście jest tak jak to sobie wyobrażałam do tej pory. Ciąża nie była planowana jednak każdy znasz decydując się na współżycie ze swoim partnerem powinien liczyć się z tym że istnieje możliwość zajścia w ciążę mimo stosowania lub nie stosowania antykoncepcji.
Mam nadzieje, że nie będę musiała spotykać się z prostackim podejściem zarówno w świecie realnym jak i internecie chociaż wiem, że ludzie są różni, ale trudno jakoś to przetrwam. Jestem świadoma tego, że moje życie bardzo się zmieni i trochę się tego boje, ale do odważnych świat należy ! Buziaki :)





2 komentarze:

  1. Hej, życzę powodzenia. Mam 22 lata I na przełomie lipca i sierpnia zostanę mamą. Też mam bloga na którym zamieszcza niekiedy posty o ciąży.

    OdpowiedzUsuń
  2. http://iglainitkamojehafty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń